lørdag 17. september 2011

Frynsegoder

Når jobben din bringer deg rundt i det ganske land  fører det unektelig til at du oppnår litt frynsegoder. I mitt tilfelle er dette møter med tilfeldige fotoobjekt langs min ferd på kryss og tvers, senest i nordnorsk natur. Dette gjør meg mer fornøyd med mitt yrkesvalg.

Har nylig besøkt Troms og Nordland og fikk tynt noen tilfeldige snapshots  inn mellom ellers ærlig arbeid.

Lofotfjell

Sen august i Vesterålen

Speiling

Storskarv. Engeløya i bakgrunnen

Storskarv

Brusefugl

Terne med Lofotfjell i bakgrunnen

Eleganten


På tide å begi seg sørover

2 kommentarer:

  1. En flott blogg du har, med mange gode historier og flotte bilder! Ser du får med deg litt fugler på veien, og det er unektelig en hobby jeg også har :-) Ser frem til flere flotte innlegg fra deg!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder av fugler i luften. Og flott natur fra Vesterålen.

    SvarSlett