fredag 1. august 2014

Hastig retrett



Å være fotograf skal koste litt. Dette bildet foreksempel kostet en panisk retrett og påfølgende dukkert i Jølstravatnet, som beleilig nok var i umiddelbar nærhet. Det viste seg kjapt at jeg i pur glede over å ha funnet et flott motiv hadde slurvet med researchen, jeg hadde lagt meg i ei maurtue. At jeg ikke var en velkommen gjest fikk jeg fort beskjed om.

Det ble bare 2 bilder av blåklokka denne gang. Det andre bildet er klin likt og egentlig bare et resultat av en naturlig reaksjon på det første maurbittet.


Illustrasjonsfoto

5 kommentarer:

  1. Hei !
    Herlig historie, og bildet synes jeg faktisk var verdt det !!

    SvarSlett
  2. veldig bra blomsterbilde, gjorde det samme (mauertua) tidligere i år og jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen.

    SvarSlett
  3. Fantastisk blombild! Lite får man offra sig...:-)

    SvarSlett
  4. Hørtes ikke behagelig med mauren. Flott bilde ble det vertfall. Godt det har vert varme dager og vannet ikke var iskaldt ;-)

    SvarSlett
  5. Likte best det første bilde før Mauren bet, bra makro.

    Ottar

    SvarSlett